Faq – najczęściej zadawane pytania

  • Wysyłka w naszym sklepie jest i zawsze będzie darmowa, niezależnie od kwoty zakupów.
  • Informację o czasie realizacji zamówienia można znaleźć w nawiasie, przy każdym produkcie znajdującym się w sklepie internetowym. Dostępny od ręki oznacza, że wysyłka nastąpi w ciągu 48 godzin.
  • 93% otrzymanych zamówień wysyłamy w czasie do 48 h. Dostawa przez kuriera dociera maksymalnie do 3 dni roboczych.
  • Zamówienie można złożyć samodzielnie w sklepie internetowym, telefonicznie lub e-mailowo. Wszystkie informacje kontaktowe znajdują się w zakładce kontakt.
  • Wszystkie dostawy realizują dla nas renomowane firmy logistyczne DHL i DPD. Dostawa jest bezpłatna i ubezpieczona. Mogą państwo śledzić status wysłanej przesyłki na stronie przewoźnika, otrzymacie też powiadomienie SMS i informację na podany adres e-mail.
  • Na życzenie klienta realizujemy dostawy również w soboty. W tym celu prosimy o kontakt.
  • Tak, płatność za pobraniem to jedna z dwóch dostępnych opcji płatności w sklepie internetowym. Nie pobieramy dodatkowych opłat za płatność za pobraniem. Część produktów nie posiada opcji płatności za pobraniem. Jeśli w końcowym etapie składania zamówienia, nie widzisz opcji płatności za pobraniem, oznacza to, że jeden lub kilka produktów w twoim koszyku nie ma możliwości zamówienia za pobraniem.
  • Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane drogą elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W tym okresie klientowi przysługuje prawo reklamacji produktu. Na część produktów z działu oświetlenie robocze, przysługuje 5 lat gwarancji, taka informacja znajduję się w karcie katalogowej produktu.
  • Jeśli w paczce brakuje zamówionego produktu bądź otrzymałeś inne produkty niż zamawiałeś prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi na e-mail biuro@steryliailed.pl. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację.
  • Termin wysyłki ustalany jest indywidualnie z Klientem, w takim przypadku prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.
  • Masz 14 dni aby zwrócić nowy, nieużywany towar zakupiony w naszym sklepie. Aby zwrócić towar postępuj zgodnie z instrukcją znajdującą się tutaj. Elektroniczny Formularz Reklamacji / Zwrotu znajduję się pod tym linkiem.
  • Aby zgłosić reklamację, postępuj zgodnie z instrukcją znajdującą się tutaj. Elektroniczny Formularz Reklamacji / Zwrotu znajduje się pod tym linkiem.
Sklep
Sidebar
0 items Koszyk