Podstawa prawna Procesu reklamacji bądź odstąpienia od umowy odnosi się do regulaminu sklepu www.steryliailed.pl dostępnego w linku.
Gwarancja jakości
Zakupione przez Ciebie produkty posiadają Gwarancję Producenta .
REKLAMACJA KROK PO KROKU:
- Wypełnij Elektroniczny Formularz Reklamacji / Zwrotu znajdujący się pod tym linkiem.
- Oczekuj na odpowiedź e-mailową bądź telefoniczną – wtedy przekażemy Ci “NUMER SPRAWY”. Pozwala nam to sprawnie zarządzać procesami reklamacji / zwrotu.
- PRZYGOTUJ PRZESYŁKĘ.
– Zakupiony produkt dołącz w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu (wyroby medyczne) wraz z całą jego zawartością zapakuj, zabezpieczając przed zniszczeniem w transporcie.
– W widocznym miejscu – opatrz przesyłkę NUMEREM SPRAWY, podanym przez pracownika Biura Obsługi Klienta.
- WYŚLIJ PACZKĘ.
Oczekuj na kuriera, którzy odbierze od Ciebie sprzęt do reklamacji.
- OCZEKUJ NA DECYZJĘ
W przypadku reklamacji sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
ZWROT TOWARU KROK PO KROKU:
- Wypełnij Elektroniczny Formularz Reklamacji / Zwrotu znajdujący się pod tym linkiem.
- Oczekuj na odpowiedź e-mailową bądź telefoniczną – wtedy przekażemy Ci “NUMER SPRAWY”. Pozwala nam to sprawnie zarządzać procesami reklamacji / zwrotu.
- PRZYGOTUJ PRZESYŁKĘ.
– Zakupiony, nieużywany produkt dołącz w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością zapakuj, zabezpieczając przed zniszczeniem w transporcie.
-w przypadku zwrotu dołącz czytelną kopię dowodu zakupu oraz wydrukowane i podpisane oświadczenie odstąpienia od umowy DOSTĘPNE TUTAJ.
- WYŚLIJ PACZKĘ.
W przypadku zwrotu towaru w terminie nie przekraczającym 14 dni od zgłoszenia odstąpienia od umowy wyślij paczkę na adres:
PHU TOP SERVIS
Koszalińska 26g/1
60-480 Poznań
- ODEŚLIJ SKAN KOREKTY
Na podany w zgłoszeniu adres e-mail otrzymasz korektę, którą podpisaną i zeskanowaną należy odesłać na adres zwroty@steryliailed.pl.
W terminie 14 dni od otrzymania zwrotu towaru, otrzymasz zwrot należności na podany w formularzu numer konta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu odesłania.
Zwrot towaru
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest pozostawanie towaru w stanie kompletnym i nie pogorszonym z uwzględnieniem oryginalnego opakowania. Zwrotowi nie podlegają koszty przygotowania, dostarczenia i wysyłki. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy.
Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek za pobraniem!
Prosimy uprzejmie zwrócić uwagę, aby zwracane produkty nie miały śladów używania, były kompletne i zapakowane w oryginalne opakowania.