Podstawa prawna Procesu reklamacji bądź odstąpienia od umowy odnosi się do regulaminu sklepu www.steryliailed.pl dostępnego w linku.

Gwarancja jakości

Zakupione przez Ciebie produkty posiadają Gwarancję Producenta .

REKLAMACJA KROK PO KROKU:

  1. Wypełnij Elektroniczny Formularz Reklamacji / Zwrotu znajdujący się pod tym linkiem.
  2. Oczekuj na odpowiedź e-mailową bądź telefoniczną – wtedy przekażemy Ci “NUMER SPRAWY”. Pozwala nam to sprawnie zarządzać procesami reklamacji / zwrotu.
  3. PRZYGOTUJ PRZESYŁKĘ.

– Zakupiony produkt dołącz w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu (wyroby medyczne) wraz z całą jego zawartością zapakuj, zabezpieczając przed zniszczeniem w transporcie.

– W widocznym miejscu – opatrz przesyłkę NUMEREM SPRAWY, podanym przez pracownika Biura Obsługi Klienta.

  1. WYŚLIJ PACZKĘ.

Oczekuj na kuriera, którzy odbierze od Ciebie sprzęt do reklamacji.

  1. OCZEKUJ NA DECYZJĘ

W przypadku reklamacji sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

ZWROT TOWARU KROK PO KROKU:

  1. Wypełnij Elektroniczny Formularz Reklamacji / Zwrotu znajdujący się pod tym linkiem.
  2. Oczekuj na odpowiedź e-mailową bądź telefoniczną – wtedy przekażemy Ci “NUMER SPRAWY”. Pozwala nam to sprawnie zarządzać procesami reklamacji / zwrotu.
  3. PRZYGOTUJ PRZESYŁKĘ.

– Zakupiony, nieużywany produkt dołącz w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością zapakuj, zabezpieczając przed zniszczeniem w transporcie.

-w przypadku zwrotu dołącz czytelną kopię dowodu zakupu oraz wydrukowane i podpisane oświadczenie odstąpienia od umowy DOSTĘPNE TUTAJ.

  1. WYŚLIJ PACZKĘ.

W przypadku zwrotu towaru w terminie nie przekraczającym 14 dni od zgłoszenia odstąpienia od umowy wyślij paczkę na adres:

PHU TOP SERVIS

Koszalińska 26g/1

60-480 Poznań

  1. ODEŚLIJ SKAN KOREKTY

Na podany w zgłoszeniu adres e-mail otrzymasz korektę, którą podpisaną i zeskanowaną należy odesłać na adres zwroty@steryliailed.pl.

W terminie 14 dni od otrzymania zwrotu towaru, otrzymasz zwrot należności na podany w formularzu numer konta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu odesłania.

Zwrot towaru

Warunkiem przyjęcia zwrotu jest pozostawanie towaru w stanie kompletnym i nie pogorszonym z uwzględnieniem oryginalnego opakowania. Zwrotowi nie podlegają koszty przygotowania, dostarczenia i wysyłki. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy.

Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek za pobraniem!

Prosimy uprzejmie zwrócić uwagę, aby zwracane produkty nie miały śladów używania, były kompletne i zapakowane w oryginalne opakowania.