FAQ

Najczęściej zadawane pytania.

INFORMACJE O DOSTAWIE

Ile kosztuje wysyłka?

Wysyłka w naszym sklepie jest i zawsze będzie darmowa, niezależnie od kwoty zakupów.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Informację o czasie realizacji zamówienia można znaleźć przy każdym produkcie znajdującym się w sklepie internetowym. Dostępny od ręki oznacza, że wysyłka nastąpi w ciągu 48 godzin.

Ile czasu zajmuje dostawa?

93% otrzymanych zamówień wysyłamy w czasie do 48 h. Dostawa przez kuriera dociera maksymalnie do 3 dni roboczych.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć samodzielnie w sklepie internetowym, telefonicznie lub e-mailowo. Wszystkie informacje kontaktowe znajdują się w zakładce kontakt.

Jakie są opcje dostawy?

Wszystkie dostawy realizują dla nas renomowane firmy logistyczne DHL i DPD oraz Inpost. Dostawa jest bezpłatna i ubezpieczona. Mogą państwo śledzić status wysłanej przesyłki na stronie przewoźnika, otrzymacie też powiadomienie SMS i informację na podany adres e-mail.

Czy realizujecie dostawy w sobotę?

Na życzenie klienta realizujemy dostawy również w soboty. W tym celu prosimy o kontakt.

Co oznacza dostępny na zapytanie?

Termin wysyłki ustalany jest indywidualnie z Klientem, w takim przypadku prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.

INFORMACJE O PŁATNOŚCIACH I GWARANCJACH

Czy realizujecie wysyłkę za pobraniem?

Tak, płatność za pobraniem to jedna z dwóch dostępnych opcji płatności w sklepie internetowym. Nie pobieramy dodatkowych opłat za płatność za pobraniem. Część produktów nie posiada opcji płatności za pobraniem. Jeśli w końcowym etapie składania zamówienia, nie widzisz opcji płatności za pobraniem, oznacza to, że jeden lub kilka produktów w twoim koszyku nie ma możliwości zamówienia za pobraniem.

Jaki jest okres gwarancji na produkty?

Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane drogą elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W tym okresie klientowi przysługuje prawo reklamacji produktu.

Zamówienie zostało wysłane niekompletne lub błędnie, co w takim przypadku?

Jeśli w paczce brakuje zamówionego produktu bądź otrzymałeś inne produkty niż zamawiałeś prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi na e-mail biuro@steryliailed.pl. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację.

Jak zwrócić towar?

Masz 14 dni aby zwrócić nowy, nieużywany towar zakupiony w naszym sklepie. Aby zwrócić towar postępuj zgodnie z instrukcją znajdującą się tutaj lub wypełnij szybki Elektroniczny Formularz Zwrotu znajduję się pod tym linkiem.

Po wypełnieniu formularza odeślij zabezpieczony i nieużywany towar na adres naszej firmy. Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz zwrot środków na podane w formularzu konto.

Jak zgłosić reklamację towaru?

Aby zgłosić reklamację, postępuj zgodnie z instrukcją znajdującą się tutaj. Lub skorzystaj z szybkiego formularza reklamacji.

Po wypełnieniu formularza reklamacji otrzymasz na adres e-mail szczegółowe wskazówki dotyczące odesłania zamówienia na reklamację.