FAQ
INFORMACJE O DOSTAWIE
Wysyłka w naszym sklepie jest i zawsze będzie darmowa, niezależnie od kwoty zakupów.
Informację o czasie realizacji zamówienia można znaleźć przy każdym produkcie znajdującym się w sklepie internetowym. Dostępny od ręki oznacza, że wysyłka nastąpi w ciągu 48 godzin.
93% otrzymanych zamówień wysyłamy w czasie do 48 h. Dostawa przez kuriera dociera maksymalnie do 3 dni roboczych.
Zamówienie można złożyć samodzielnie w sklepie internetowym, telefonicznie lub e-mailowo. Wszystkie informacje kontaktowe znajdują się w zakładce kontakt.
Wszystkie dostawy realizują dla nas renomowane firmy logistyczne DHL i DPD oraz Inpost. Dostawa jest bezpłatna i ubezpieczona. Mogą państwo śledzić status wysłanej przesyłki na stronie przewoźnika, otrzymacie też powiadomienie SMS i informację na podany adres e-mail.
Na życzenie klienta realizujemy dostawy również w soboty. W tym celu prosimy o kontakt.
Termin wysyłki ustalany jest indywidualnie z Klientem, w takim przypadku prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.
INFORMACJE O PŁATNOŚCIACH I GWARANCJACH
Tak, płatność za pobraniem to jedna z dwóch dostępnych opcji płatności w sklepie internetowym. Nie pobieramy dodatkowych opłat za płatność za pobraniem. Część produktów nie posiada opcji płatności za pobraniem. Jeśli w końcowym etapie składania zamówienia, nie widzisz opcji płatności za pobraniem, oznacza to, że jeden lub kilka produktów w twoim koszyku nie ma możliwości zamówienia za pobraniem.
Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane drogą elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W tym okresie klientowi przysługuje prawo reklamacji produktu.
Jeśli w paczce brakuje zamówionego produktu bądź otrzymałeś inne produkty niż zamawiałeś prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi na e-mail biuro@steryliailed.pl. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację.
Masz 14 dni aby zwrócić nowy, nieużywany towar zakupiony w naszym sklepie. Aby zwrócić towar postępuj zgodnie z instrukcją znajdującą się tutaj lub wypełnij szybki Elektroniczny Formularz Zwrotu znajduję się pod tym linkiem.
Po wypełnieniu formularza odeślij zabezpieczony i nieużywany towar na adres naszej firmy. Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz zwrot środków na podane w formularzu konto.
Aby zgłosić reklamację, postępuj zgodnie z instrukcją znajdującą się tutaj. Lub skorzystaj z szybkiego formularza reklamacji.
Po wypełnieniu formularza reklamacji otrzymasz na adres e-mail szczegółowe wskazówki dotyczące odesłania zamówienia na reklamację.