FAQ

Najczęściej zadawane pytania.

INFORMACJE O DOSTAWIE

Ile kosztuje wysyłka?

Wszystkie zamówienia o wartości powyżej 200,00 PLN brutto   realizujemy bezpłatnie na nasz koszt. Koszt dostawy zamówienia poniżej 200,00 PLN wynosi 22,00 brutto. Nie doliczamy dodatkowych opłat za transport, ubezpieczenie czy wniesienie na piętro.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Informację o czasie realizacji zamówienia można znaleźć przy każdym produkcie znajdującym się w sklepie internetowym. Dostępny od ręki oznacza, że wysyłka nastąpi w ciągu 48 godzin.

Ile czasu zajmuje dostawa?

93% otrzymanych zamówień wysyłamy w czasie do 48 h. Dostawa przez kuriera dociera maksymalnie do 3 dni roboczych.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć samodzielnie w sklepie internetowym, telefonicznie lub e-mailowo. Wszystkie informacje kontaktowe znajdują się w zakładce kontakt.

Jakie są opcje dostawy?

Wszystkie dostawy realizują dla nas renomowane firmy logistyczne DHL i DPD oraz Inpost. Dostawa jest ubezpieczona. Mogą państwo śledzić status wysłanej przesyłki na stronie przewoźnika, otrzymacie też powiadomienie SMS i informację na podany adres e-mail.

Czy realizujecie dostawy w sobotę?

Na życzenie klienta realizujemy dostawy również w soboty. W tym celu prosimy o kontakt.

Co oznacza dostępny na zapytanie?

Termin wysyłki ustalany jest indywidualnie z Klientem, w takim przypadku prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.

INFORMACJE O PŁATNOŚCIACH I GWARANCJACH

Czy realizujecie wysyłkę za pobraniem?

Tak, płatność za pobraniem to jedna z dwóch dostępnych opcji płatności w sklepie internetowym. Nie pobieramy dodatkowych opłat za płatność za pobraniem. Część produktów nie posiada opcji płatności za pobraniem. Jeśli w końcowym etapie składania zamówienia, nie widzisz opcji płatności za pobraniem, oznacza to, że jeden lub kilka produktów w twoim koszyku nie ma możliwości zamówienia za pobraniem.

Jaki jest okres gwarancji na produkty?

Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane drogą elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W tym okresie klientowi przysługuje prawo reklamacji produktu.

Zamówienie zostało wysłane niekompletne lub błędnie, co w takim przypadku?

Jeśli w paczce brakuje zamówionego produktu bądź otrzymałeś inne produkty niż zamawiałeś prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi na e-mail biuro@steryliailed.pl. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację.

Jak zwrócić towar?

Masz 14 dni aby zwrócić nowy, nieużywany towar zakupiony w naszym sklepie. Aby zwrócić towar postępuj zgodnie z instrukcją znajdującą się tutaj lub wypełnij szybki Elektroniczny Formularz Zwrotu znajduję się pod tym linkiem.

Po wypełnieniu formularza odeślij zabezpieczony i nieużywany towar na adres naszej firmy. Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz zwrot środków na podane w formularzu konto.

Jak zgłosić reklamację towaru?

Aby zgłosić reklamację, postępuj zgodnie z instrukcją znajdującą się tutaj. Lub skorzystaj z szybkiego formularza reklamacji.

Po wypełnieniu formularza reklamacji otrzymasz na adres e-mail szczegółowe wskazówki dotyczące odesłania zamówienia na reklamację.